lørdag 18. januar 2014

Veksel-eremitten er på vei ut av juleskallet

Godt nyttår, da dere! Litt sent, men i år som i fjor tok jeg meg en god og lang ferie både fra vinter'n og fra internett.




Tre uker i vakre Cadiz i Spania gjorde godt for en litt pjusk kropp. Også er det det litt pjuske hodet som alltid har vegring mot å "melde seg på" verden igjen, og kjenner at livet uten internett har vært så rolig og harmonisk at det tar minst et par uker etter hjemkomst før nesa stikkes forsiktig inn på Facebook, aviser og blogger jeg liker. Forsiktig, forsiktig...




Men aldri så galt at det ikke er godt for noe! For med en så god og lang nettpause, er det klart at det er en hel haug med ting jeg brenner etter å dele med dere. Jippi! Men vær litt tålmodig, er du snill, mens jeg rister av meg rusten, tøyer knirkete tastaturfingre, og til slutt finner "grooven" min igjen her på bloggen.




2014 skal bli så bra! Å, SÅ bra det skal bli! Det skal sikkert bli litt kjipt også, det skulle tatt seg ut hvis det ikke ble det, men mye moro venter i svingene, og det er kjærlighet bak hvert tre.

Har du noen spennende planer på lur i år?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar