tirsdag 14. mai 2013

Mjævv!

At katter ruler det store internettet har vært velkjent en stund. For meg toppet det seg muligens med catcopteret Orville, men det dukker stadig opp nye kule kattevideoer og søte bilder. Nå har imidlertid kattefantastene tatt det hele et steg lenger, og som pusenerd er jeg rett og slett...vel...fascinert. Oooooh. Mulighetene...













Kanskje dette er tiden for å bytte font på din blogg? Eller min blogg?




Egentlig ser jeg nå at jeg venter på en font som er laget av bananer. Det hadde virkelig gjort meg varm om bananhjertet. Men det skal sies at kattehjertet likte denne. Litt upraktisk, kanskje, men en viss sjarm... Og ganske sært.


 Eller som Sisterooni og jeg pleier å si:







Eller som på ungdomsskolen:



Fonten for deg finner du på denne siden. Hurra og mjævv!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar