tirsdag 7. mai 2013

Bruktkupp II

Siden man kan stille med to bidrag i NIBs utfordring der bruktkupp er tema, kom jeg på at jeg jo har et helt rom der bruktkuppene nesten tyter ut! Det er klart at dette rommet ville følt seg diskriminert av cocktailvognen på syrommet hvis jeg ikke nevnte det i en slik sammenheng, så jeg ser ikke at jeg har noen annen mulighet.

Det er ikke så lenge siden rommet ble ferdig og presentert her på bloggen, så dere som har fulgt med får finne dere i en liten ønskereprise. Jeg tar bare med noen få bilder her, så hvis du vil se flere detaljer kan du ta en kikk HER. Og hvilket rom er det snakk om, egentlig? Mitt maritime kitch-toalett, selvsagt!


Jeg talte 68 bruktkupp der inne, sånn for moro skyld. Det var en liten debatt fra skjellenes side, men de sa de endte med å føle seg brukt de også. Flesteparten av bruktkuppene er fra Finn.no, min store favorittnettside, mens noe er arvet eller fra loppis.




 På topp tre-listen over de "kuppeste" kuppene er: Anna Anka...


...den flotte livbøyen jeg snatchet fra alle pensjonistene på auksjonen på et loppemarked...


...og sist men ikke minst: vår venn vid rodret! Han var det første bruktkuppet jeg fant til dette toalettet, så du kan si at Jesus virkelig har vært med oss gjennom hele dette prosjektet.


Det var en liten gutt som kvittet seg med alle sine plastikkdyr samtidig på Finn.no. Lite visste han hvor de ville ende opp!




Samtlige Barbier på toalettet står i kinkike situasjoner. Og ingen kan redde dem, for de sitter godt fast.




Skaten elsker sin nye karriere som lysbryter.


Spørsmålet er: kommer Anna til unnsetning, eller er hun mest opptatt av egen nytelse og "the perfect wave"?




Nok en bruktfavoritt er sjørøverskipet jeg konverterte til kongeskip. Helt konge!




Utrolig hva et malingsstrøk eller to  og kanskje en sjøstjerne kan gjøre for slitte tregjenstander fra Finn!




 Pingu passer på at alt går rett for seg...




Piratene fra Kongelig Norsk Piraatforening gikk egentlig for en hyggelig Titanic-scene, men så har noen ment at den egentlig ser litt homoerotisk ut. Tolkning får være opp til hver enkelt.




Come on Barbie, let's go party!


Mini-Barbie gjør karriere som dorullholder. Hvilken kreativ ung dame!




Brukt er moro! Og billig! Hurra for Finn.no og loppemarkeder! Og for at jeg om et par små uker skal på byttekveld hos en venninne! Mon tro hva som dukker opp der...

8 kommentarer:

  1. Oh my! :) Dette må være det kuleste toalettet jeg noen gang har sett! :) Herlig, herig! Utrolig mange herlige detaljer.. Og så Beatles i en yellow submarine! :D

    Lykke til i bruktduellen :)

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk for stort kompliment :D Hadde det SÅ moro da jeg lagde det! Ha en knaskefin tirsdag! Kaniitaklem!

      Slett
  2. Håper du vinner- det fortjener du virkelig! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D Og jeg er jo seff enig med deg ;) Men det er mange bidrag, og jeg er ofte litt utenfor det de kanskje ser etter... Vi får se. Hadde jo vært moro om noe litt utenfor boksen slo an også? Uansett gøy å være med :)

      Slett
  3. Å hjelp. Dette må være det kuleste toalettrommet ever. Dine gjester blir vel sittende på do. ( hadde iallefall jeg blitt, hihi. ) D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skal jeg love deg de blir ;) Må innrømme at jeg ofte sitter lenger enn nødvendig selv... Man får ikke mere moro enn man lager selv! Takk for koselig kommentar! Ha en snaskeonsdag!

      Slett
  4. Hahaha! for et artig og annerledes toalettrom!
    Skikkelig kreativt!
    Man glemmer vel nesten hva man skulle når man går inn dit :-)
    Ønsker deg en NydeligFlott helg
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D Jo, det er lett å drømme seg bort... Men det var litt av poenget også. Å være på do er jo ikke SÅ spennende ;) Happysnappy helg til deg også!
      Kaniitaklem!

      Slett