torsdag 14. februar 2013

Se min kjole!

Min venn Kim har en mor som er akkurat like interessert i klær og kostymer som meg. Ja, det er helt sant. Når slike nerder finner sammen, slår det gnister, og man kan ende opp med å ta med seg et par IKEA-poser med "nye" gamle klær hjem...




Ett av plaggene i posen denne gang (ja, dette skjer selvsagt ikke bare én gang!) var en gammel indisk sak som jeg ikke hadde lyst til å gjemme bort. Og hva kan man gjøre med slikt? Bruke den som pynt så klart!








Sammen med hengestolen og den store rammen trives den foreløpig knallbra. Og er relativt kattesikker (men alt er så klart relativt, så den påstanden holder kun til den er motbevist).




Det er noe med både fargene og detaljarbeidet som gjør at den har en lett hypnotisk virkning - i det minste på meg. 




Fiiiiin kjole! Godkjent som "møbel"? Oh yeah!


Lysekronen som jeg ville gi bort, ble forresten bortlovet kort tid etter jeg la ut innlegget. Mer effektivt enn Finn.no dette her, mulig jeg gjør det samme med flere ting fremover... Det beste er å vite at tingene får et lykkelig hjem (som om de bryr seg. Men jeg bryr meg.). Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar