tirsdag 26. februar 2013

Dyriske tendenser

I serien "Kaniita går i barndommen og på Finn.no" kan vi presentere: surf and turf! Dyrene fra havet møter dyrene på land (utdødde, sådan, men hvem bryr seg?)! Mølje!




Foreløpig lever de i sånn passe vennskapelig sameksistens i stua. Man kan aldri vite med slike sultne krabater, da, de er store i kjeften for å si det slik...




Det kuleste er at dyrene var et kupp. Alle dyrene er ikke med på bildene engang, hele savanne-gjengen står blant annet småmisunnelige i posen sin ved spisebordet og lengter etter ære, berømmelse og paparazzivirksomhet. En shitload med dyr, inkludert praktisk pose med hank, kostet meg 100 kr til sammen. 100!




Når man henter leker hos Finn-folk, tar de det for gitt at man har barn. "Hvor gammel er sønnen din?", spør de. Kombinert med at mange er skravle-/selskapssyke, har jeg fra første stund løyet meg gjennom det, for enkelhets skyld. Så slipper jeg å forklare hvorfor jeg kjøper lekene, eller hvorfor jeg ikke har barn. Så for de som lurte: min sønn er i dette tilfellet (med dyrene altså) syv år gammel. Han liker dyr best, men ikke superheltfigurer (de ville jeg ikke kjøpe). Han liker naturprogrammer, og ønsker seg skilpadde...




Snåsakokken lo godt da jeg ble sittende og leke med dyrene etter å ha pakket dem ut. Det er ikke min feil at de inviterer til lek, altså. Jeg mener, dyr i ulike størrelser, med åpne munner med store tenner? Det lukter etegilde lang vei...




Om kun kort tid får du se hvor de ender opp, og om de ser lykkelige ut i sitt nye habitat. Yeah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar