lørdag 1. desember 2012

Ordnung muss sein

Om et syrom er brukbart i praksis eller ikke, er helt avhengig av at alle små og store dippedutter, redskaper og materialer er tilgjengelige. Ideelt sett sortert slik at de kan finnes på logisk vis, og aller helst synlige slik at de kan inspirere. En aldri så liten utfordring, altså...




Etasjefat er ikke bare til fyrstekake og cupcakes, men ypperlige til oppbevaring av småting! For ultimat oversikt hang jeg mine fra taket ved vinduet. Her er nemlig alle små, lette ting i konstant fare for katteangrep, og bør helst ikke ligge fremme. Bare spør nettbank-dingsen min, den har vært på adskillige utflukter under sofaer og mellom hyller. Nå kan kattene se, men ikke røre.




For andres øyne kan det se ut som alt stæsjet ligger hulter til bulter, men med min finurlige klisterhjerne og kategoriseringskløkt har jeg nå full kustus på hver enkelt ting helt ned til den minste krok eller knapp. Hurra!


Dette er selvfølgelig bare en brøkdel av alt som skal organiseres, men det er godt å være i gang. Stoffene ligger pent i skap og esker, neste prosjekt er glidelåser, bånd og perler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar