lørdag 20. oktober 2012

"Unnskyld, hva er klokka?"

"Jeg er neimen ikke sikker, for det regner ute." Lite problem der, for oss med... solur! Yeah!

I serien "jommen var det fine ting å ta med seg fra hytta også", kan jeg presentere:




Det er skikkelig tungt og solid, og jeg har seff en plan for det allerede. Et solur-prosjekt!




 Hva skal det brukes til tror du? Klokke har vi jo allerede i vårt ypperlige gjøkur...




Med hjelp av vår kroatiske sveiser-venn, og mine nyvunne elekriker-skills, skal jeg lage en vegglampe til å ha i stua! Med alle skråtakene er ikke taklamper aktuelt i dette rommet, og nå som mørketiden nærmer seg, er jeg klar for å pøse på med lyskilder. Har en god følelse på solur-lampe som konsept, det kjennes på en måte riktig. Et godt back-up-formål for et solur, siden det også har med lys (og skygge) å gjøre?


Gleder meg til å vise dere ferdig lampe, forhåpentligvis om noen få strakser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar