mandag 10. september 2012

Knaskemaske!

Det er ikke bare sko som gjør seg i et interiørperspektiv! En av godbitene som fikk være med hjem fra Riga var nemlig denne flotte discomasken:




Mens jeg ikke bruker den (slikt brukes altfor sjelden, spør du meg - selv om jeg nok finner anledninger oftere enn de fleste...), kan jeg henge den litt rundt omkring for å spiffe opp. Når lyset kommer i riktig vinkel, blir det nesten som "discokule light", og hele syrommet blir fullt av små lys-fnutter. Yeah!




 Denne fikk også bli med, men den er litt mer tricky interiørmessig siden den er så - vel - floppy? Litt skjør er den også, så foreløpig ligger den pent og flatt i en skuff. Prøvde å ta den på et av hodene mine, men vil ikke at den skal stå i spenn så lenge av gangen...


Er masker kanskje "de nye skoene"? Sånn interørmessig, mener jeg? Personlig er jeg for begge deler...

2 kommentarer:

  1. En dame med masketeft: https://www.facebook.com/pages/Damselfrau/173155272707889

    SvarSlett