onsdag 29. august 2012

Flaggbert flyr igjen

Herved introduserer jeg min nye flagrende venn, fresh from Latvia:




"Hæ?" tenker du kanskje nå. Det tenkte jeg også da jeg først så ham i butikken. Men så leste jeg bak på pakken, og da kom sannheten for en dag. Flaggbert er nemlig en ekte og barka møllbekjemper! Yeah! For en fanatisk og erklært møllmotstander er han drømmebeboeren i ethvert klesskap!


Som alle andre sedertreprodukter må han kløs på ryggen med sandpapir omtrent hver sjette måned. Da frigjøres den liflige eimen av sedertre, og møllen flykter hodestups over til nabo'n.



 

Jada, jeg hadde en del sedertre fra før. Sikkert mer enn nok, ville nok flere påstått. Men ingen av bitene hadde Flaggberts personlighet. Jeg ble forført, altså. Det var nok bryllupsvibbene i lufta som gjorde meg ekstra mottakelig...

Dø, møll, dø! Flaggbert + Kaniita = sant.

2 kommentarer:

  1. Flaggbert var herlig! Hvor har du kjøpt han?

    SvarSlett
  2. Hehe, ja han er snask! Kjøpte i Riga i helgen. Han finnes sikkert på internett, søk på moth buster ;)

    SvarSlett