fredag 11. mai 2012

Ridderne av det rektangulære arbeidsbord

Når du støtter opp en hylle, kvalifiserer du til tittelen "knekt". Men støtter du en mye større, tyngre og mer krevende bordplate, er du kun en vulgær "bukk"? Ikke her i huset. Vi tar på oss tiaraen, finner frem umbraconøkkelen, og slår deg til ridder på sekundet.




Det skulle bare mangle egentlig, med navn som disse. Møt Artur og Artur - ridderne av det rektangulære arbeidsbord. Nylig ankommet fra IKEA, sammen med en deilig og blank bordplate...




BerNina og jeg hadde et ømt øyeblikk selv om vi fremdeles ikke har løst opp i samlivsproblemene. Hun trives allerede godt her, men gleder seg til å få kjørt seg litt. Kan ikke si jeg har stilt opp så mye der i det siste. Nå blir det imidlertid andre boller, for i helgen begynner jeg på en konfirmasjonskjole til den skjønne datteren til en venn/kollega/partner in crime! Yeah og tjobing!




Bildene skal opp på veggen, men kan jo stå her så lenge, så får jeg tjuv-kost meg litt med dem... Liker at ting speiler seg i glasset.




Mens jeg først var godt i gang, fortsatte jeg på syrommet. Note to self: ikke fyll fremtidige puffer med isoporkuler hvis du er et skikkelig klumsehue!




Isopoooor! Noen tror jeg gjør det med vilje for å leke. Helt til støvsugeren kommer frem... Da er det full fart til underetasjen.


En annen treat fra vår gode venn IKEA:


Ingen skal bli overrasket hvis jeg finner tid til litt seriøs utpakking av klær innimellom alt det andre denne helgen! Bring on the weekend!

... og riktig god helg til deg!

2 kommentarer:

  1. Hei! Har hatt den samme visjonen for arbeidsplassen min! Har ikke sett den bordplate på ikea, husker du navn på den? superfint! :)
    Chris

    SvarSlett
  2. Hei! Så koselig at du vil ha en slik arbeidsplass. Den fungerer helt knall. Husker ikke hva den heter, og så på nett nå at den ikke ligger der. Tror den begynte på A, men er neimen ikke sikker... Beklager at jeg ikke kunne hjelpe, lykke til! :D

    SvarSlett