tirsdag 15. mai 2012

Bokser i boks!

Det er metatilstander på syrommet. En hel haug med bokser er nemlig i boks, og det lover godt for at dette rommet blir en oppbevaringens høyborg.







Nok engang kommer IKEA til unnsetning! Direkte fra den nye PS-kolleksjonen kommer disse fargerike rakkerne... I en 4-pakning til nesten ingen penger! At det fulgte med mini-opphengsbraketter fant jeg først ut da jeg åpnet pakken. Bonus!






Toppen av boksen funker ypperlig som hylle siden åpningen er i skuff-format...






De fine knaggene jeg fikk til bursdagen passet godt inn syns jeg, og saks og målebånd har allerede fått faste plasser.





Også piketitteren titter endelig fram... Ekstra skuffeplass og fint sted å sette enda flere bokser. For ikke å snakke om pen og se på! Og på en god dag kan det være noe fint å se på i speilet også? Vinn-vinn-kindereggvinn!




Er det flere enn meg som elsker å stulle med småting som knapper og fester og perler og slikt? Jeg får iallfall stor tilfredsstillelse ut av å sortere og fikse og finne oversiktlige plasser til det som føles som små godteribiter her på syrommet... Nam nam, knapper! Og da har vi ikke engang begynt å snakke om sytrådkolleksjonen!

Det er vår, og det er deilig å være i gang med tekstilrelaterte aktiviteter igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar