onsdag 25. april 2012

Positiv tenkningTM

Jaja, det viste seg at jeg ikke overdrev beskrivelsen av hvor uhorvelig ulidelig kjedelige kursdagene denne uka ville bli... Når selv to biter banantwist (endelig er den tilbake i posen! Et under at ikke fler har den som sin favorittbit?) faller på stengrunn, og apatien tar overhånd igjen, ja da er det ille fatt. Virkelig ille.




Deilig da, å komme hjem til stadig nye oppdagelser og små fikse-ordne-heter.

Flere ganger i utpakkingsprosessen har det vist seg at jeg har flaks - eller god sans for timing kombinert med en ubevisst superhukommelse. Det resulterte i at påskepynt og påskeegg var noen av de få tilgjengelige tingene overhodet da påsken nærmet seg. Ingen kniver, ingen stekepanne, men påskeegg, det var i boks. Akkurat slik det skal være.

Så da kan du tro jeg var fornøyd da jeg i en av de tre eskene jeg orket å pakke ut av ikveld fant...


min hjemmesnekrede 17.mai-hårpynt! Yeah! Ikke et øyeblikk for tidlig! Tenk så utgjort det hadde vært å måtte lage en helt ny fordi jeg ikke fant den, og så finne den 18. eller 19. mai (og måtte gå med to stykker neste år - litt i overkant selv for meg!).

Og så kom jeg over en ting jeg glemte bort i haugen av loppefunn jeg viste frem her om dagen. Et koselig lite sølvplettfat, som foreløpig er bebodd av hårnåler og en tiara. Liker at ting speiler seg i det - og blankere skal det bli når sølvpussen melder sin ankomst!


Godt at et teit kurs ikke får ødelegge en hel dag, men bare litt over halve.

I løpet av uka er målet at det skal bli stadig ryddigere her, og stadig færre esker og blå poser. Da blir det straks koseligere å ta bilder også, tenker jeg. Hurra for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar