onsdag 11. april 2012

Nerdelykke

Det beste med å få kjæreste eller venner hjem fra utlandet, sånn bortsett fra å få dem hjem igjen, er reisepresanger! Yeah!

Snåsakokken har gjort et bevisst valg i forhold til å ikke lese Ringenes Herre. Inntil nylig hadde han også bestemt seg for aldri å se filmene, men det er mulig han er litt på gli, og utelukker det i det minste ikke lenger. Han har imidlertid alltid respektert mitt ståsted. Som om man egentlig har noe valg når man velger å bli sammen med en hardbarka selverklært nerd. Hvis det var noen tvil; jeg elsker fantasylitteratur, alver, hobbiter, trollmenn, vakre fantasispråk, Aragorn og enter. Det går godt sammen med min fetisjaktige interesse for skog. Jakten på den perfekte skogbunn tar aldri slutt, og det er deilig å lete.

Så: når mannen kommer hjem fra Texas, åpner kofferten og drar opp:


 ...er ekstasen et faktum. Hahaha! Special edition PEZ collection! Også PEZ som er digg! Og moro! Også er det i tillegg nerde-PEZ! O lykke...










Amerikansk pez-påfyll, der bitene er fargede istedenfor hvite. Hurra!




Men det stopper ikke der. Se bare her:




Gleder meg altså allerede til neste pepperkakesesong! Det må nok bli noen cookies i mellomtiden...


Da han i tillegg tok på seg rollen som Den Trege Men Gode Påskeharen, var jeg solgt.






De orange er supergode, og veeeeldig avhengighetsdannende. Hvis du vil prøve (og risikere og ikke klare å stoppe):


Fåes på din lokale grønnsakssjappe! Enjoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar