lørdag 3. mars 2012

Hemmelighetskremmeri...

Tihi! Da har jeg bestemt meg for at jeg ikke kommer til å legge ut noen flere bilder fra badet før det er heeelt ferdig! Det har seg nemlig slik at den kunstnerisk-kreative Kaniita-siden har en tendens til å bli noe selvbevisst underveis i et prosjekt. Den vil ikke vise det til noen før det er helt ferdig, kvalitetskontrollert, veid, og funnet tungt og fint nok...

Så: nå har jeg allerede røpet at neste badesteg handler om mer personlig investering enn det som har skjedd til nå. Perfeksjonist, sa du? Mnei, det er mer prosess-flauhet, faktisk. Når jeg skriver skjer akkurat det samme. Jeg må være alene. Hvis noen kommer, rødmer jeg, og skjuler skjermen... En av mine bugs på harddisken? Mulig. Uansett er det spennende dager fremover, og morsomme! Yee-haw!

I mellomtiden kan dere hilse på den kommende obligatoriske kongelige tilstedeværelsen på toalettet:


Han skal holde vår venn vid rodret med selskap. Bare forestill deg de samtalene de kan ha i sene nattetimer der ingen hører...

Det lukter av vår i luften, og mellom slagene skal jeg love deg at jeg skal spa meg ut i verden og få litt sol i systemet! Ha en ypperlig vårspiffy helg!





4 kommentarer:

  1. Håper du får en fin helg :*

    SvarSlett
  2. Å, ranunkler <3<3<3
    Og den kongelige tallerken var så bra!

    SvarSlett
  3. Ranunkler er knaskefine! Liker spesielt bukettene med blandede farger :) Haakon fant jeg på Finn til nesten ingen penger, og fikk lyst til å gi ham et nytt og godt hjem (snart til og med møblert, tihi!) :)

    SvarSlett