torsdag 8. mars 2012

Flisespikkeri

Kikker kjapt innom og meddeler at jeg nå kan krysse av følgende på sjekklisten: mørtel i håret, flislim i øret, et utall kutt som minner om katteklor men ikke er det, et annet utall kutt som er bittesmå med glasskår i, noe som føles som litervis med møkk under neglene, og et aldri så lite koffeinsjokk.






  ...og, ja, det er skjeer du skimter under hovedverktøyet: spiseskje, barneskje, teskje. Tools of choice (det er ikke tull) om dagen. Fikk til og med låne en på Bjølsen Bakeri da jeg glemte min hjemme.  Selv om du ikke får se bilder enda, kan jeg røpe at det blir veldig fint (foreløpig)!


 Håndverkerhumoren er også på plass, og passer meg egentlig ganske godt. Den blir raskt noe vovet - ikke noe nytt der i gården, altså... Jeg glemmer dessuten å spise, og blir som en ulv når noen slenger et kjøttstykke eller noe min vei.




*håndverker-fnis*!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar