søndag 5. februar 2012

Winter Wonderplagg

Ja, ja, så er det kaldt ute. Men, det betyr også at jeg for første gang i år kan lufte mine heavy-duty vinterkåper uten å svette bort! Hurra!

En av alle de hundre tingene jeg har på to-do-listen i år er å få opp klesdesign-hjemmesiden igjen. Dessverre kan det ta litt tid, siden det er oppussing og flytting som er førsteprioritet. Må jo tross alt få ting på plass før det er mulig å sy noe som helst. Så: en liten vinterkåpe-snik-smakebit kommer her:





Bildet er tatt av super-talentfulle Helene Fjell. Når hjemmesiden er oppe, vil dere se mer til henne og arbeidet hennes, vi har nemlig kjørt en "bytte-av-tjenester-samarbeids-ekstravaganza" - fruktbart for begge, og fryktelig moro! :D

Slik ser jeg altså ut om dagen, gjerne med min gode og varme kaninlue fra Praha på hodet. Selv som midlertidig Frognerfrøken får jeg mange koselige smil, blikk og kommentarer fra Frognerfruene, som er mye blidere enn deres rykte skulle tilsi. Tror de setter pris på å se kvinner som tør å kle seg feminint, og som ikke har sklidd ut i Canada Goose-fella ;)

Ellers savner jeg min gode følgesvenn, oppvaskmaskinen. Den står på Bjølsen, tørr og kald. Her i transit-land har jeg tatt en skikkelig "Donald-oppvask" idag, og følt meg så huslig-flink som bare det, men også vært smertefullt klar over at tiden garantert hadde vært brukt på noe morsommere hvis oppvaskmaskinen hadde vært her...

Happy søndag til deg! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar