mandag 13. februar 2012

Rammstein-happy!

I det siste har jeg hørt desidert mest på Regina Spektor, jeg får sånne perioder der jeg shuffler alle sangene hennes på telefonen og har henne med meg rundt omkring i en to-tre-(og til og med fire-)ukersperiode av gangen. Hun byr liksom på litt av alle stemninger, så på shuffle får jeg alt jeg trenger, som en slags selv-serverende tapas...





Men NÅ, dere, er det sceneskift, for på søndag er det konsert! Yeah! Og da er det viktig å bygge opp humøret, og høre på Rammstein hver gang sjansen byr seg. Rammmmm-stein!




Så Regina er midlertidig dumpa, og våre tyske venner er på plass. Tror det kommer til å påvirke antrekkene utover uka, det har erfaringsmessig vært en bi-effekt. Også håper jeg det gir litt ekstra spiff i stemmen når jeg diskuterer med håndverkere.

Dagens siste beskjed var nemlig: "Hi. I think I will finish in till weekend :)". Nuvel. Igår var til opplysning hans egen selverklærte "absolute maximum" deadline, etter at han selv skjøv på den uten forvarsel etter at han skjønte at han ikke var ferdig ved utgangen av januar slik som han eeegentlig skulle. Får stadig sterkere tro på min hypotese om en egen håndverkerskole som plukker av elevene alle kommunikasjons- og høflighetsskills de hadde i utgangspunktet. Ingen "yes yes" fra meg denne gang, altså...

Jobben han utfører er i det minste ok, her er status for skap-rommet og trappa (nam, nam, murstein!):







Kanskje han bruker for mye av sin verdifulle håndverkertid til å kikke ut av vinduet? Det trenger en vask, men vi elsker utsikten (tolkning av skyer overlates til hver enkelt):



Snaaaart flyttedags! Kribler veldig i flyttefoten nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar