torsdag 23. februar 2012

Flise-fornøyd, fnise-fornøyd

Moahaha! Digger det når jeg har rett. Det kommer til å bli akkurat like fint som jeg trodde:




Og tør jeg avsløre hva som skjer imorgen? Hmmm... Lite hint kommer her:




  Ikke rart heller at det blir kort innlegg her idag, så busy som vi har vært. Svisj rett etter jobb til Son for å hente siste bit av møll-lasset som hadde fått stå litt på overtid hos en snill far, så svisj til Bjølsen og bære bære bære opp alle etasjene. Stable stable stable, og så litt plastikkmagi fra Clas Ohlsson for å unngå det verste oppussingsstøvet. Slik, ja!


Så gjennomsvett ble jeg at jeg fikk oppleve nok en milepæl i Bjølsensammenheng: første toppløsøyeblikk i leiligheten. Yeah! Det er nesten så jeg bor der allerede...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar