tirsdag 7. februar 2012

Du vet aldri når du får bruk for en halv leir-baby!

Jepp! Idag har jeg omsider bedrevet litt shopping til leiligheten som ikke involverte Finn.no. Det er altså mulig.

Først dumpet jeg innom Indiska på vei fra jobb. Vel, det var egentlig planlagt dumping, for jeg hadde sett i katalogen deres at de skulle få inn fine lamper omtrent nå... Og jommen var de ikke kommet! Det ble tre av denne:



To av dem i denne turkisfargen, og én matt hvit/blank. Fin? Også kjøpte jeg en liten lysekroneaktig lampe (det går bare én pære i den, så teknisk sett er den ingen lysekrone slik jeg definerer det, men den gir riktig følelse) med blomster på. Den er så godt pakket inn at jeg ikke får tatt bilde av den før jeg henger den opp i leiligheten, men ta mitt ord for det så lenge, og tenk på den som smashing allerede!

Ikveld var jeg på besøk hos beste Trine og Kim, som nettopp er ferdig med egen og langvarig oppussing. De har fått det superfantastiskgrisefint! Etter nybakte horn, pusekos og skvaldrestund, fikk jeg jommen shoppet litt der også! Se bare på disse fortreffelige silketrykkene:






Trine og Kim er nemlig, sånn bortsett fra å være kvalitetsvenner av ypperste klasseTM, også superdyktige grafiske designere og kunstnere. Silketrykkene jeg kjøpte er Trines design og kan kjøpes HER. Begrenset antall, så det gjelder å være kjapp! Den øverste heter "The Aniimal Heart", den nederste "Felinae". Hvis du vil se (og kanskje kjøpe) andre ting Trine/Kim/begge har laget, anbefaler jeg å ta en kikk på deres nettside.

Som en heeelt uventet bonus snublet jeg nærmest i en halv baby av leire på vei ut av døra, og bestemte meg der og da for å gi den et nytt hjem.



Snekker'n hadde kappet hodet av den ved en feiltakelse, som viste seg å være et lykketreff, men for den stakkars rest-kroppen så det en stund mørkt ut, og i et lite øyeblikk var den definert som søppel... Men vips, var den omdefinert, og introdusert for sine nye venner her hjemme:







Du vet aldri når du får bruk for en halv leir-baby!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar