torsdag 16. februar 2012

Dagens tips

Idag presterte jeg å glemme kameraet hjemme, så får ikke delt den vidunderlige badefremgangen her foreløpig. Elektrikeren er ferdig, og gulvet er støpt! Og ikke minst: trappen vår er nå turkis. Endelig fikk jeg se fargen på noe annet enn en bitteliten lapp, og jeg kan love at turkisfargen er enda "turkisere" i store kvanta - perfekt, altså.

Men vi slipper ikke unna bilder idag heller, for jeg tenkte å røpe at en av mine nye yndlingsbutikker heter KARE. Nam nam, en riktig snaskebutikk! For ikke å nevne speilet jeg viste her om dagen, har de et lite speil jeg tenker kan passe over servanten:




De har også noen søte matchende hyller:







Også har de en hel del ting jeg aldri kommer til å kjøpe, men som er superkule uansett. Og noen ting jeg kanskje kan ønske meg i presang av meg selv over tid. Det er helt greit at man ikke kan få alt man ønsker seg med én gang, jeg er faktisk bedre på å utsette behovstilfredsstillelse enn man (inkludert meg selv) kanskje skulle tro. Hvis noen er i tvil, kan jeg alltids henvise til mitt siste sukker-prosjekt. I rest my case! Må nesten ikke tørke sikkel når jeg går ut av butikken engang...

Et tilfeldig utvalg smakebiter. Moro?:























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar