onsdag 15. februar 2012

Badetur til Bygdøy - også midt på vinter'n, da!

"Fridag" idag :) Å drive dank er det ikke akkurat tid til, vel og merke, her er det bare å henge i stroppen hvis vi skal bli ferdige med prosjektene! Kaniita svinser rundt i varebil fra sted til sted, leverer flisprøver, plukker opp ankomne leveranser, et Finn-kjøp her og en tekstilkatalog der.


Sjekk den nye (og gamle) spanske portluka! Genial!

På menyen idag sto også frisk luft, skog og sjø. Min personlige værhane, Snåsakokken, hadde nemlig tipset om at det mellom 11 og 14-15 ville bli knallvær. Som vanlig hadde han rett, og jeg benyttet sjansen til å ta meg en tur på Bygdøy. Snik-agendaen her var å hente mer tre-inspirasjon til prosjektet på badet, så jeg fikk både snakket og kost litt med opptil flere trær.










 Trær er kule!

På veien møtte jeg blant annet Randolph, som så ut som en julenisse med litt møkkete skjegg og lusekofte og grisesvært penisforlenger-kamera. Han hadde tatt turen etter et mislykket fotoprosjekt der en naken dame skulle klatre over et gjerde for å hente klærne sine, og gjerdet sviktet. Det var i det minste det han sa. Nå ville han helst tatt nakenbilder av meg, men da sa jeg at parkeringen min holdt på å gå ut og at jeg måtte gå. Det var generelt vanskelig å få gå i fred, alle hundefolk og barnevognfolk var i overkant kontaktsøkende (eller hyggelige, som noen sikkert ville ha sagt)...













Moro, forresten, at jeg først og fremst var her for å hente inspirasjon til badet, for se bare her:






Hahaha! Til og med samme merke på dusjene som jeg endte opp med på blandebatteriet mitt! Verden er liten (eller mine assosiasjoner for mange).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar