søndag 22. januar 2012

Velkommen!

Mjævv!

Velkommen skal du være til min rykende ferske blogg! Yeah! Vil ikke kalle den interiørblogg riktig enda - hvem vet hva den ender opp som, egentlig? Interessene glir litt over i hverandre for min del. Og selv om bloggen er her for deg, er den her aller mest for meg. Jeg flytter i disse dager inn i ny (=ny for oss) leilighet på Bjølsen i Oslo sammen med min kjære, Snåsakokken. A small step for mankind, men et supersteg for oss tidligere langtidseneboere! Idet jeg skjønte at jeg var på interiørkjøret, kjentes det riktig å dokumentere prosessen i forhold til oppussing og innredning. Så kan jeg kikke tilbake og mimre om et års tid.

Kaniita kalles jeg. Jeg elsker: Vakre mennesker. Pusekatter. Pene ting. Klær. Bling. Mat. Drømmer. Kos. Banansmak - så kunstig som mulig. Whisky. Årstidene, men høst fremfor alt. Kaffe. Å skape noe. Assosiasjonslek. Kunnskap. Bøker. Alver. Skogbunn med perfekt sovekonsistens. Å ha mange baller i lufta. Jeg liker ikke: De fleste trafikanter som ikke er meg selv. Vekkerklokka. Snerk. Støvsugeren. Å fryse. Kviseperioder. Papirarbeid. Vanskelige folk.

Slik vet du forresten at du er på interiørkjøret: du ser på podcasts på tysk om... blandebatterier!

Er du klar? Snurr blogg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar