onsdag 25. januar 2012

På rett kurs?

Brrr, denne uka er det obligatorisk og grisekjipt kurs. Lange dager, dårlig luft, lite nyttig input, og absolutt møteplikt. Heldigvis er min gode venninne Stine stuck der sammen med meg, så vi kan hjelpe hverandre med motivasjonen. Forrige gang vi var på samme kurs, lot vi oss inspirere av utsikten, og fantaserte om et aldri så lite hopp:



Jeg tok med gelé og blåbær for at vi skulle holde oss våkne. Denne gang har jeg et anti-raffinert-sukker-prosjekt på gang, og måtte ty til store mengder kaffe og frukt. Ikke like vellykket. Skjønner nå hvorfor møte- og kursfolk er kake- og Mozell-junkies.


  





Her blir det ikke tid til å stikke nesa innom i leiligheten og se fremgangen engang! Men jeg er lur, og har installert Jotun-app på telefonen så jeg kan tenke farger innimellom. Vi skal ha en turkis trapp, tenk det! Så gjenstod det bare å finne på noe lurt til selve trinnene. Det er så vanskelig, mange av nyansene ser nesten like ut, også blir de annerledes på en hel flate uansett. Så jeg bestemte meg for å gjøre som når jeg kjøper balkongplanter hver vår: velge ut fra navn. Eksempler på flotte planter som trivdes sammen var for eksempel Gladys og Dr. Picard... Så, siden trappen er en trapp, gikk jeg for Jotuns Solid. Det skulle sørge for mer enn god nok trappsk karma, yeah! Den passer godt sammen med fargen på veggen også, den heter Marrakesh og ser slik ut:



Gleder meg skikkeliginnmarimye til jeg får lastet opp bilder igjen, og finner frem i kaoset på macen (ja, macen og jeg har hatt samlivsproblemer en stund, mulig vi trenger en god terapeut)... Også gleder jeg meg til vår, og til å pakke ut alle klærne mine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar